Лесів Інна Олегівна

педагог-організатор
 

Є багато правил хороших

Та одне з них таки золоте:

Справжній вчитель ніколи не зможе

Без любові навчати дітей.

І. Лесів

Дані віршовані рядки є моїм професійним кредом. Я глибоко переконана, що вчитель - це не просто професія, це - покликання.

Все, що відбувається у школі, замислюють і організовують в основному вчителі. А тому саме від них більшою мірою залежить емоційна насиченість, якість та результативність роботи, сама тональність шкільного життя.

Педагог-організатор у школі планує і організовує позаурочну навчально-виховну роботу з дітьми, підлітками, молоддю. Вивчає індивідуальні особливості учнів, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку. Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, пропагує здоровий спосіб життя. Співпрацює з педагогами школи, батьками учнів та позашкільними установами і організаціями.

Настановленням та особистим прикладом педагог-організатор повинен утверджувати повагу до принципів справедливості та загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, працелюбства, поміркованості і інших доброчинностей. Зобов'язний додержуватися педагогічної етики, використовувати у своїй професійній діяльності лише гуманістичний підхід до виховання школярів.

Керуючись вищезазначеними посадовими обов'язками, я як педагог-організатор уже впродовж 2 років намагаюся створювати у нашій школі усі сприятливі умови для різностороннього розвитку учнів.

Визначаю такі основні напрямки роботи:

- проведення тематичних, правовиховних лінійок на паралелях 5-9-х класів;

- організація змістовного позаурочного дозвілля та відпочиноку учнів у формі: тематичних вечорів, тематичних дискотек, презентацій, флеш-мобів, виступів агітбригад, конкурсів, виставок, змагань тощо;

- залучення учнівського колективу до участі у благодійних акціях, доброчинних заходах, волонтерській діяльності;

- максимальна увага національно-патріотичному вихованню школярів: виховання у них любові та поваги до Батьківщини, державної символіки, рідної мови, пісні, народних традицій, звичаїв, свят;

- пропаганда здорового способу життя та дбайливого ставлення до власного здоров'я;

- превентивна робота з метою попередження негативних проявів у поведінці дітей та підлітків;

- надання консультативної допомоги класним керівникам у проведенні культурно-масової роботи з учнями;

- співпраця з адміністрацією школи, психологом, соціальним педагогом, бібліотекарями, а також з центрами виховної роботи шкіл міста, організаціями, установами тощо;

- вивчення та впровадження нових форми і методів виховної роботи, використання нетрадиційних, інноваційних підходів до організації діяльності.

Усвідомлення суспільної значущості своєї праці - не порожні слова. На мою думку - це могутня передумова розвитку педагогічної творчості, зростання педагогічної відповідальності, активності, ініціативи, сміливості в прийнятті педагогічних рішень.

Відомий педагог Василь Сухомлинський писав про гармонію трьох понять в педагогічній праці: «треба», «важко» і «прекрасно». З цих трьох мені, як педагогу, доволі часто близьке поняття «важко». Але так вже влаштована людина, що важче легшає, коли зрозуміло, в ім'я чого воно - це важче - робиться.

«Сьогодні діти - завтра народ», - саме ці слова В.О.Сухомлинського повною мірою розкривають головну мету, ідею навчально-виховного процесу в школі в цілому та допомагають мені як педагогу-організатору спрямовувати педагогічну діяльність у правильному напрямку - напрямку виховання гідних громадян, справжніх патріотів України, чесних, добрих, справедливих людей, яскравих особистостей.

© 2020 Інна Лесів. Всі права захищені.
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати